top of page

עונת החלומות


ביום חמישי האחרון הסתיימה לה עונת המשחקים של נבחרת הכדורסל של תיכון בן צבי הנבחרת החלה להתאמן אי שם בתחילת ספטמבר. האימונים נערכו לרוב בשעה שכולנו ישנים ( 7 בבוקר בצ׳ינין) ונפרשו גם לאורך שעות היום. ההתחלה היתה לא פשוטה. ניצחון על עירוני ד׳ אחרי הארכה ופיגור 13 ברבע השלישי. המשך בזכייה באליפות תל אביב אחרי נצחונות מזהירים על תיכון היובל הרצליה ושבצ גבעתיים, נצחונות הירואיים בגליל על בתי ספר ממוצקין, רחובות וכפר יונה והדובדבן שבקצפת עלייה לליגת העל!!! לא עצרנו גם שם. עברנו במפגש כפול את עירוני א אשקלון ( שידור ישיר היסטורי בטלויזיה עם קהל משולהב שדחף אותנו) המסע הקסום הסתיים בחצי הגמר מול כצנלסון כפר סבא שלא הפסידה העונה בכל משחקיה בליגת העל.

בנימה אישית: אנו רוצים להודות לכל אחד ואחד מכם , שחקני נבחרת בית הספר בכדורסל, על העונה המדהימה שעברנו. על ההשקעה הרצון הנחישות הצחוקים והאהבה. נזכור את העונה כל החיים. יכולים בהחלט להיות גאים במה שעברנו. זכרו תמיד- עבודה קשה משתלמת!!!

תודה לאוהדים המופלאים שליוו אותנו במסירות ועטפו אותנו באהבה❤

תודה מיוחדת לציפי מנהלת בית הספר שתמכה עודדה ושרה עם האוהדים וליוותה אותנו בכל המסע המוצלח הזה.

תודה ענקית לענת ג׳קסון ורביטל בבני שעזרו מאוד בקטע הלוגיסטי וליוו אותנו באהבה. לכל המורים שליוו אותנו למשחקים( חוששים לשכוח מישהו) אנחנו מעריכים מאוד! מצפים לעונה הבאה בליגת העל!!! 😊🏀


140 views
bottom of page