top of page

גיבורי בוגרי התיכון

ישראל גל:



כשיצאתי השבוע לדרך ביחד עם ממלא מקומי רון מלכה לבקר את סגן עמית חברוני, בן העיר שנפצע בסוף השבוע שעבר בחאן יונס, לא תארתי לעצמי ששם, דווקא אצלו, אשמע את אחד הסיפורים המרגשים ששמעתי במלחמה הזאת. סיפור המספר את סיפורה של הקהילה שלנו את עוצמתה, איכות תושביה ואיכות הבוגרים שלה.

בכניסה למחלקת טיפול נמרץ הדסה עין כרם היה לנו מפגש מרגש עם שי ומאיה ההורים של עמית. לאחר ששמענו מהם את סיפור הפציעה הקשה, שאלנו אם אפשר לראות אותו. מאיה ניגשה לבדוק עם עמית והוא השיב שישמח כי יש לו סיפור מעניין לספר לנו.

לבחור יפה תואר הגיבור הזה,חשוב היה לספר לנו על מי שהגיש לו את הטיפול הראשוני שבעצם הציל את חייו.

"רועי שטח, אני חייב לספר לכם, הוא החובש שטיפל בי מייד אחרי הפציעה" הם שיחקו יחד כדורגל בהפועל קריית אונו.. "פעם כתבו עלינו בגל גפן , צחקנו, נזכרנו תוך כדי שהוא מטפל בי, אני מקווה שיכתבו הפעם שטיפלת בי והצלת אותי..". הם משרתים יחד בסיירת צנחנים, שניהם בוגרי תיכון בן צבי.

לא יכולנו רון ואני לעצור את הדמעות לנוכח הסיפור הנפלא הזה. לפני שיצאנו סינן עמית לעברנו.. " אל תשכחו להעביר את הסיפור לגל גפן"...וחייך חיוך מקסים שעשה לנו את היום.

 כמובן שכבר באותו היום יצרתי קשר עם הוריו של רועי ועם אחיו יאיר, משפחה יקרה מוותיקי העיר. שמחתי לשמוע שבאותו היום זכו לראות את רועי הגיבור שיצא לחופשה מעזה.

סגן עמית חברוני שלנו, מתאושש אט אט ויחזור לאיתנו במהרה בעזרת השם.. רועי שטח חובש ..סיירת צנחנים, הם גיבורי על והם מלח הארץ...שלנו!

עם ישראל חי

60 views
bottom of page