top of page

"הכי חשוב לי זה תמיד להיות צנוע, לעבוד קשה ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו"

*"הכי חשוב לי זה תמיד להיות צנוע, לעבוד קשה ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו"*

אנו גאים בתלמידינו המעורבים בקהילה, פעילים בחיי ביה"ס ולומדים היטב. כזה הוא ניב יהושע בן 17 תלמיד י"א, מרחיב ל 5 יחידות לימוד מחשבים, מתמטיקה ואנגלית. אכן - מרשים.

אבל הוא לא עסוק רק בכך. נוסף לסדר יום לימודי עמוס זה ניב גם משחק כדורגל במכבי פתח תקווה וגם *בנבחרת ישראל*.

כל הטוב הזה אינו פוגם בדרכו המאוד מיוחדת לגלות דרך ארץ ולהוביל תרבות שיח וסגנון מיוחד וכובש וגם לתרום מיכולותיו לנבחרת התיכון.

אי אפשר להתעלם מהקסם אישי שלו כשהוא בצניעות רבה מספר על עצמו: "את הדרך כשחקן התחלתי בגיל 5 כבר בחוג בגני תקווה, ולאחר מכן עברתי למכבי תל אביב. בגיל 12 עברתי ממכבי תל אביב למכבי פתח תקווה ומאז אני משחק במכבי פתח תקווה. אני משחק קשר מרכזי. במהלך השנים שלי במכבי פתח תקווה הספקתי להשתתף בטורנירים בינלאומיים ולשחק עם קבוצות כמו ברצלונה, פורטו ופריז סן ז'רמן. כיום אני משחק בנערים א' של מכבי פתח תקווה וכמו כן בנבחרת ישראל.

לנבחרת הגעתי אחרי שעקבו אחרי שחקנים מכל הארץ וזימנו לאימונים עד שהגיעו לסגל הסופי. במהלך השנתיים שלי בנבחרת הספקתי להשתתף ב 4 טורנירים ולהתמודד עם נבחרות כמו גרמניה, איטליה והונגריה. לאחרונה יצאנו לטורניר בבלארוס והשתתפנו בטורניר שבו התמודדנו עם נבחרות מבלארוס גיאורגיה ואוזבקיסטן. לאורך כל הטורניר הצגנו כדורגל טוב וגם ברמה האישית הייתי מאוד מרוצה מהטורניר שלי, ולבסוף גם זכינו בטורניר. הטורניר הוא הכנה לקראת היורו בו משתתפות הקבוצות הטובות באירופה ויתקיים השנה בישראל".

ואם נדמה לנו שבכך זה מסתכם אנחנו מגלים מדבריו שמעבר לשעות האימונים הרגילים בקבוצה ובנבחרת ניב דואג להמשיך להתאמן ולשלב אימוני כוח וטכניקה. גם חשוב לו גם לשמור על רמת לימודים גבוהה.

בחיוך מיוחד הוא מודה: "ללא ספק, מדובר בדבר מאתגר שמצריך ממני הרבה זמן ויצירתיות על מנת להצליח בין הדברים ולשלב בין הכדורגל ובין בית הספר. על מנת שאצליח לשלב בין הדברים אני בונה לעצמי לוח זמנים מסודר מאוד בו אני יודע מה אני עושה בכל שעה ביום, מתי יש לי מבחן שאני צריך להתכונן, מתי האימון, ומתי אני עושה אימון אישי. דבר זה מאפשר לי לשלב בין כל הדברים ויחד עם הלימודים לשלב בשבוע בין 12 ל 13 יחידות אימון".

ניב מספר לנו שמעבר לאימונים, חייו של שחקן כדורגל תלויים מאוד באורח החיים שלו ולכן הוא נמצא במעקב צמוד של תזונאית שאחראית על התפריט שלו וכן מקפיד ללכת לישון מוקדם.

שמחנו לשמוע את תחושותיו של ניב: "לשמחתי, המורים ובראשם המחנכת שלי נורית מגלים הבנה גדולה ותומכים בי בהכול ועוזרים לי להשלים את כל החומר שאני צריך. אני מאוד מודה להם ולבית הספר על כך".

כשנשאל ניב על עתידו הוא מסכם את דבריו בחלום הכי גדול לשחק באירופה באחת הקבוצות הגדולות בעולם שכמובן, הגדולה מכולם היא ריאל מדריד שהוא גם אוהד.

"חייו של שחקן כדורגל שחולם להיות מקצוען אינם חיים של ילד רגיל וישנם ויתורים רבים שעליי לעשות על מנת להגשים את החלום כמו בילויים ויציאות עם חברים אך אני עושה זאת בלב שלם ומאמין שזה ישתלם בסוף".

ניב, גאים בך



192 views
bottom of page