top of page

ליגת העל בכדורסל תיכונים

ליגת העל בכדורסל תיפתח ביום שני הקרוב במשחק מול תיכון דה שליט מרחובות.

זו שנה שנייה שיניב ויצמן מאמן את הנבחרת. יניב הוא מאמן כדורסל בכיר שמאמן בשנים האחרונות את קבוצות הבוגרים והנוער של עירוני קריית אונו

עמית גלילי, מרכז מגמת הכדורסל בתיכון, הוא המנהל המקצועי של הנבחרת.

לקראת הפתיחה ראיינו שחקנים המייצגים את נבחרת בית הספר.

*נעם נאור* תלמיד י"ב התחיל לשחק כדורסל לפני 10 שנים במחלקת הנוער של קריית אונו. כבר באימון הראשון התאהב בספורט הזה, ומאז כדורסל הוא הדבר הראשון שהוא חושב עליו בבוקר והאחרון לפני שהוא הולך לישון. לדבריו, התיכון השיג הישגים גדולים בשנים הקודמות, והשנה הנבחרת נכנסת לנעליים גדולות, ועם זה באה אחריות. האימונים החלו בתחילת אוגוסט ולאט לאט הקבוצה מתגבשת ומשתפרת. נועם מעיד על עצמו: "אני אישית מרגיש הרבה מאוד כבוד בייצוג בית הספר, יש עליי אחריות גדולה וזה כיף מאוד שאני יכול לייצג את בית הספר בתחום שאני כל כך אוהב. יש תחושה שכל התלמידים והמורים נמצאים מאחוריי, מעודדים ותומכים. זה נותן הרגשה מדהימה." מבחינתו הישג השנה הוא הגעה לחצי הגמר." מובן שכל קבוצה שואפת לזכות באליפות וכך גם אנחנו. אבל המטרה הראשונית שאנחנו שמים לעצמנו היא להגיע לחצי הגמר שאליו מגיעות הקבוצות הכי חזקות בארץ. משם אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל לנצח.". עוד הוא מוסיף כי האולטראס עבור השחקנים הוא מדהים. משחק עם קהל כזה כמו שיש לתיכון בן צבי הוא חוויה אדירה. "זה נותן הרבה ביטחון ואנרגיות על המגרש".

*דזנשוילי ירין* תלמיד כיתה י״א אהב כדורסל מגיל צעיר ומאז ועד היום הוא משחק. לדבריו, השנה יש מוטיבציה ורצון לייצג את בית הספר, והוא מצפה ומוכן לקראת המשחקים. "אני מרגיש גאווה וכבוד גדול לייצג את בית הספר ושמח להיות חלק מהנבחרת , זה מאתגר לשחק נגד בתי הספר הטובים בארץ ונותן לנו יותר מוטיבציה לנצח את המשחקים." אומר ירין. עוד מעיד ירין כי בית הספר תומך מאוד בשחקני הקבוצה, והתמיכה של האולטראס מאוד עוזרת ומעודדת במהלך המשחק. לדבריו, הקהל הוא חלק מאוד חשוב במהלך המשחק, התמיכה יוצרת אנרגיה חיובית. ירין משתף בחלום שלו להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר ולממש את הפוטנציאל כמה שיותר ומכוון לזכיית הנבחרת באליפות התיכונים.

* בשל הגבלות הקורונה כרגע לא מותרת כניסה למשחקים*

ב 21/10 ישודר משחקה של הנבחרת מול תיכון שב"צ בשידור חי בטלוויזיה.

בהצלחה לנבחרת תיכון בן צבי



151 views
bottom of page