top of page

מחנה אומנויות 2023

תלמידים משכבות י'-י"ב יצאו לימי עיון, סדנאות והעשרה באתרים שונים בארץ.

תלמידי מגמת כימיה משכבת י"ב השתתפו ביום עיון במחלקה לכימיה באוניברסיטת בר אילן. התלמידים שמעו הרצאה מרתקת בנושא חומרים פולימריים חדשים להשבחת החקלאות, בהמשך עשו ניסויים מעניינים וגם העיפו רקטות ולסיום צפו במופע מרהיב. היה פיצוץ (תרתי משמע...).

סמינר הנדסת תוכנה במפגש מרתק בחברת הייטק Dynamic yield. המנכ"ל הוא בוגר בן צבי!!!

מגמת קולנוע בחווה בתוך בתרונות רוחמה ביום הכי יפה בשנה. התלמידים עובדים בסדנאות תנועה לקראת צילומי וידיאו-דאנס מחר. הנוף משגע, מעידים התלמידים.

מגמת המחול נסעה לקיבוץ געתון- מקום משכנה של להקת המחול הקיבוצית. בשני ימי הפעילות היכרות עם העולם המקצועי, שיעורי בלט, מחול מודרני, סדנאות רפרטואר, צפייה בחזרה פתוחה ושיחה עם הכוריאוגרף - רמי באר.

מגמת אדריכלות מסיירת במפעלים שונים - מפעל קלקר, מפעל דלתות, מפעל אורבונד גבס. היום התלמידים עוברים סדנאות אחד סדנת בטון, סדנת אוריגמי וסדנת חוטי תיל ויוצרים יצירות.

מגמת אמנות ועיצוב פתחה ביום פעילות בחווה האקולוגית אדם וחווה שבה חוו פעילות פיסול וצבע עם אדמה.

תלמידי מגמת ספורט נהנו ממסלולי רכיבת שטח על אופניים בנחל אלכסנדר וסדנת o.d.t. היום יבקרו בחרמון, יטיילו במפל הבניאס והגשר התלוי ועוד פעילויות ספורט. ביום שישי יבקרו במרכז קנדה וישתתפו בהחלקה על הקרח ומשחק באולינג.

מגמת תיאטרון התחילו את היום בסדנאות משחק ועבודה עם טקסטים, צפו בקטעים מהצגות, למדולרקוד ריקודי סווינג וסיימו במסיבת גיבוש נפלאה. היום יעברו התלמידים בתחנות 4 סדנאות של משחק, תיאטרון בובות ותנועה. ביום שישי יתקיים יום בנושא ״קומדיה דל׳ארטה״ ומסיכות וייקנחו עם ההצגה ״הקמצן לאן״.

מגמת מוזיקה מבקרים במעיין חרוד אחרי יומיים של סדנאות וכיתות אמן עם מוזיקאים מהשורה הראשונה בארץ. בערב השתתפו בהופעה מדהימה של תלמידי המגמה עם שירים שהם הכינו באופן עצמאי.



60 views
bottom of page